Zeneajánló (majdnem) minden nap.

napi Trance

napi Trance

Not the Same

2012. április 28. - Kosztya

Markus Schulz  feat. Jennifer Rene - Not the Same (Carlo Resoort Remix) 

Can’t you see that I am weak when I am lost without you?
Can’t you see that I am scared?
I know that my choices haven’t been with the best intentions for you
When I close my eyes you’re everywhere

I am not the same..

So hear me I’m dying for ya
I am not the same
Hear me, I’m changed for ya
I am not the same
 

A bejegyzés trackback címe:

https://napitrance.blog.hu/api/trackback/id/tr444477794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása